תוכנית עסקית ליועצים עסקיים – איך עושים את זה נכון!

תקציר מנהלים

חברה חדשה ושאפתנית מנסה להפוך את עסק הייעוץ לעסקים קטנים על ראשה. עם יועץ מנוסה בתפקיד הנשיא, החברה מתכוונת לצמוח ביותר מ- 50% בשנה באמצעות שירות לקוחות סולידי, תוכנית מכירות נהדרת, אסטרטגיות תחרותיות מוכחות, וקבוצה של אנשים שמביאים אנרגיה דינאמית לחברה ולמכירות תהליך.

המטרה של תוכנית זו היא כספית: החברה זקוקה להלוואה לניהול עסקים קטנים (SBA), ומסמך זה הוא שלב אחד בתהליך. זוהי גם מפת דרכים עבור החברה. המסמך מעניק לכל העובדים הנוכחיים והעתידיים, כמו גם לבעלים, תחושת מטרה שעשויה להתקיים ללא התוכנית העסקית, אך הופך להיות רלוונטי יותר לאחר כתיבת התוכנית העסקית, ביקורת, שיתוף ועריכה של כולם. זהו מסמך חי שיימשך הרבה מעבר למטרת ההלוואות של SBA, או אם זה לא יקרה, להביא משקיע על הסיפון.

הכספים של החברה הם מציאותיים, ומבוססים על נתוני מכירות שמרניים מאוד ביחס לתעשייה כולה. הסיבה לכך היא שאחת המטרות של החברה היא לבנות את העסק לקוח אחד אחר לקוח בכל פעם, ולשרת כל לקוח כאילו היה האחרון. כך נוצרת, ומטפחת נאמנות. שירות לקוחות זה מה שהחברה תעשה הכי טוב, והיא חלק גדול מהמשימה הכוללת של החברה.

יעדים

היעדים לניהול צמיחה ואסטרטגיות הם:

  1. קבל גישה להלוואות לעסקים למיזם שלך.
  2. הגדילו את החברה משני עובדים בשנה הראשונה, ליותר מעשרה עד שנה החמישית.
  3. הגדילו את ההכנסות ליותר עד לשנה השלישית.
  4. הגדלו את בסיס הלקוחות ב -450% בשלוש שנים.
  5. שמורו על עלות עבודה ששומרת על השוליים מעל 70%.

משימה

משימת החברה היא לשרת לקוחות עסקיים קטנים הזקוקים לשירותי אסטרטגיה לוגיסטית, טכנית ועסקית. כל הפרויקטים ייבחרו על בסיס זמינות משאבי אנוש, וכל עובד בודד יקבל את הכבוד של עובד קבלן, וישתף ברווחים עבור כל עבודה. לפוליטיקה אין מקום לניהול צמיחה ואסטרטגיות החברה תיישם ותתקשר בבירור מדיניות של בדיקת ביצועים החלה על אלה בתחתית כמו גם על ראש סולם המנהיגות. אשראי יינתן לאדם שביצע ו / או שינה פרוייקט חדשני, והתמורה תהיה כספית וגם בצורה של ציון לשבח.

ניהול צמיחה ואסטרטגיות היא חברה המכבדת את הצרכים והציפיות של עובדיה ולקוחותיה. אם אחד מהם נפגע, יבוצעו התאמות כך שתרבות החברה עשויה להישאר על כנה.

מפתחות להצלחה

המפתחות שלנו להצלחה הם:

  1. כדי לשמור על שביעות רצון הלקוח של לפחות 90%.
  2. כדי לשמור על הוצאות נמוכה.
  3. להבטיח שיווק מקצועי והצגת שירותים.
  4. לספק אתר פעיל ופונקציונאלי.

שירותים

החברה מציעה מגוון שירותים ללקוחות עסקיים קטנים. רבים מהשירותים מותאמים אישית לכל לקוח ומתבצעות תהליך של הצעות מחיר. החברה מציעה גם גיליון שער קבוע מסורתי עבור שירותיה.

סיכום ניתוח שוק

לקוח היעד הוא בעל עסק קטן, ובאופן כללי אינו מרוצה מההכנסות שהעסק מייצר, או שאינו מרוצה מהניהול היומיומי של העסק שלהם. הלקוח עשוי להפעיל עסק בשווי של בין 200 ל -10 מיליון דולר, עם שיעורי צמיחה של בין 1-10%, או אפילו קצב צמיחה שלילי.

סיכום אסטרטגיה ויישום

החברה תמשיך באסטרטגיה בהתאם לחוויה של הבעלים, והביצוע יהיה מבוסס ביצועים וילך בדרך ברורה. אבני דרך חשובות ליישום תוכנית זו, האסטרטגיה הכוללת של החברה קשורה קשר הדוק מאוד לאסטרטגיית המכירות, כלומר עם קווי החזית של העסק. אחד האיומים הגדולים ביותר על אסטרטגיה כלשהי הוא שהם יכולים להיות בעלי אופי גבוה מדי ולא ממש מספיק כדי לתרגם לפעולה. זה לא יהיה המקרה עם החברה הנ"ל שהנה, חברה סולידית אשר שוכרת כישרונות מובילים ומשיגה את היעדים שלה בזמן ובתקציב.

תכנית פיננסית

התוכנית הפיננסית מבוססת על הלוואת SBA תלויה ועומדת על סכום תזרים מזומנים המתאים בחשבון נזיל ביותר.

מאמרים אחרונים

ניווט מהיר

תפריט נגישות