תוכנית עסקית לשירותי תמיכה במחשבים

תקציר מנהלים

I Tech Solutions הינה חברה מוכוונת ייעוץ, המתכוונת למלא את הצורך בשוק בחברת מחשבים מקצועית וממוקדת לקוחות. החברה שמה דגש על שירות ותמיכה בכדי לבדל את עצמה מחברות מחשבים מוכווני מחיר יותר. אנו על סף חדירה לשוק מכניס בענף שצומח במהירות. המגמה הנוכחית לגידול במספר היזמים והתחרות בין חברות קיימות מהווה הזדמנות לפתרונות I Tech לחדור לשוק זה.

במקום, אנו מבינים שכדי שנצליח עלינו להיות גמישים ומגיבים, לשמח את הלקוחות על ידי כך שהם מספקים להם את מבוקשם, מתי הם רוצים, ולפני שהתחרות תוכל להציע זאת. החברה מתכוונת להשיג זאת באמצעות גישת פתרונות ממוקדת לקוח, ובה היעדים העסקיים של הלקוח זוכים לעדיפות עליונה.

לאחר הבנת והתאור של הצרכים והתהליכים, ייושמו מוצרים מובילים ומיומנויות הטובות ביותר בתעשייה לעיצוב ופיתוח פיתרון הולם שיאפשר לעסקי הלקוח בצורה החסכונית ביותר.

אסטרטגיית השיווק שלנו תתבסס בעיקר על הבטחה שלקוחות ידעו מה הצורך בו השירותים יכולים למלא, והעמדת השירות והמידע הנכון לזמינים ללקוח היעד הנכון. בכוונתנו ליישם אסטרטגיית חדירת שוק שתבטיח שהשירותים שלנו יהיו ידועים ומכובדים בענף שלנו. האסטרטגיה שלנו תשדר תחושה של איכות וסיפוק בכל תמונה, בכל קידום מכירות ובכל פרסום. אסטרטגיית הקידום שלנו תכלול פרסום מסורתי, שיווק באינטרנט, מכירה אישית, יחסי ציבור ושיווק ישיר, שפרטיהם מובאים בסעיף השיווק של תוכנית זו.

חשוב להכיר בכך שהופכים את המשאבים הבלתי מוחשיים שלנו, כמו היכולת שלנו להתייחס ללקוחות בנוגע לצרכים ולרצונות שלהם, סגנון הניהול, התרבות הארגונית והמחויבות. אלמנטים אלה יבדלו אותנו מהמתחרים שלנו ויתרמו לפיתוח יתרון תחרותי בר קיימא.

לסיכום, אין בכוונתנו לשווק ולמכור רק את המוצרים והשירותים שלנו, אלא לספק שירותים ומוצרים מותאמים אישית שיאפשרו ללקוחותינו לייעל את תפוקתם ולסייע בהשגת היעדים והיעדים שלהם. עם זאת, בכדי שנגיע לאמור לעיל נצטרך מימון ממשקיעים חיצוניים.

מטרות

האסטרטגיה בתוכנית עסקית שלנו תסתובב סביב הצורך לספק מוצרים ושירותים איכותיים ללקוחות היעד השונים שלנו. זה ייעשה באמצעות הקמת צוות מקצועי ומתן שירותים איכותיים ומעוצבים בהתאמה אישית, תוך מתן מענה לצרכיו הספציפיים של הלקוח.

בכוונתנו להשיג את היעדים הבאים:

  • לפתח אסטרטגיית מעקב כדי לאמוד ביצועים עם כל לקוחותינו.
  • לנסח ולמדוד ברציפות את תקשורת העבודה הפונקציונלית על מנת להבטיח שהמחלקות השונות יעבדו בצורה הרמונית להשגת יעדי החברה.
  • להנחיל תרבות של שיפור מתמיד בסטנדרטים המכה של שביעות רצון ויעילות לקוחות.
  • אנו מחויבים לחלוטין לתמוך בצמיחה והתפתחות במשק.

מפתחות להצלחה

המפתחות להצלחת הפרויקטים יהיו ללא ספק פילוח שוק יעיל באמצעות זיהוי של כמה שווקי נישה ואסטרטגיות יישום. גורמי ההצלחה העיקריים יכללו את הדברים הבאים:

מצוינות במימוש ההבטחה: מומחיות חסויה לחלוטין, אמינה, אמינה ושירותים באמצעות מתן שירות ללא פשרות. זה מכתיב שיש לנו את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, חומרה, תוכנה ואנשי צוות מאומנים היטב בכדי לספק את ההבטחה הזו.

  1. תגובה קצובה להזמנות הלקוחות: איננו יכולים להרשות לעצמנו לעכב את לקוחותינו מכל סיבה שהיא, מכיוון שהדבר ישפיע לרעה על התדמית, המוניטין והעסק העתידי שלנו. עלינו לתקשר ללא הרף עם הלקוח ולהבטיח שאנו מספקים פתרונות מבוססי צרכים.
  2. מיומנות ועומק ידע: בהתחשב באופי השירותים שלנו, למיומנות ולעומק הידע של אנשינו יש חשיבות עליונה בקביעת מתן השירותים למשתמשי הקצה.
  3. מיצוב מוצר ושיווק ברור: לא רוצים להיות קשורים לספקים הרבים בשוק, אנו מתכוונים לשווק באגרסיביות את העסק שלנו ואת השירותים שאנו מספקים על מנת להיות בראש מעייניהם של לקוחותינו.
  4. ניצול ממאגר גדול של מומחיות: הבריתות השונות של החברה עם שותפים טכנולוגיים והכשרה יוכיחו ערך רב. המיומנויות והיכולת האינטלקטואלית של שותפים אלה יהיו בתחומי תמיכה במוצרים, תכנון ושילוב מערכות, יישום וביצוע, תמיכה והבנת מחזור חיים, הכשרה, וביישום טכנולוגיה חדשה מהווים יתרונות בלתי מוחשיים עבור I Tech Solutions.

שליחות – ערכי חברה

I Tech Solutions מתחייבת ליחס הוגן ואתי לעובדים ובעלי עניין. זה ייעשה באמצעות יישום ערכי החברה הבאים:

בכוונתנו לספק מוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות.

בכוונתנו לחפש מערכות יחסים מועילות והדדיות בכל ההתחייבויות שאנו מתחייבים, על מנת להבטיח שהן ישרות וכנות. התקשורת שלנו תהיה פתוחה ומדויקת, פנימית וחיצונית.

בכוונתנו לשמור על כל ערכי החברה הנ"ל, ולקדם את עובדינו לעשות כן.

באמצעות יישום ערכי החברה אנו מאמינים כי נוכל להשיג את יעדינו ויעדינו לטובת כל הנוגעים בדבר, ובמיוחד הקהילות בהן נפעל.

I Tech Solutions בנוי על ההנחה כי ניהול טכנולוגיות המידע לעסקים הוא כמו ייעוץ משפטי או חשבונאות, בכך שהוא מטבעו אינו סיכוי לעשות זאת בעצמך, ודורש מומחיות חיצונית כדי להתקין וליישם אותו. אנשי עסקים חכמים צריכים למצוא ספקים איכותיים של חומרה, תוכנה, שירות ותמיכה אמינים. עליהם להשתמש בספקי איכות אלה כאשר הם משתמשים בספקי השירות המקצועיים האחרים שלהם: כבעלי ברית מהימנים.

I Tech Solutions מתכוונת להיות ספקית פתרונות כזו. אנו נשרת את לקוחותינו כבעלי ברית מהימנים ונספק להם נאמנות של שותף עסקי וכלכלה של ספק חיצוני. אנו רוצים לוודא שללקוחותינו יש את מה שהם צריכים כדי לנהל את העסק שלהם בצורה האפשרית, ביעילות ובאמינות מרבית. רבות מיישומי המידע שלנו יהיו קריטיות למשימה, ולכן אנו נותנים ללקוחותינו את הביטחון שאנחנו נהיה שם כאשר הם זקוקים לנו. האמור לעיל מסוכם היטב בהצהרת המשימה שלנו שהיא כדלקמן:

"החברה מחויבת למנף טכנולוגיות מתפתחות כדי לספק מוצרים ושירותים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, שירות לקוחות ואבטחה."

סיכום החברה

I Tech Solutions נוסדה בנובמבר 2000 כחברה פרטית מוגבלת. במשך רוב קיומה הראשוני, החברה מתכוונת ליצור קשרים הדוקים עם לקוחותיה השונים, מתוך כוונה להתרחב בזמן הקרוב.

מוצרים ושירותים

I Tech SolutionsI יספקו מוצרי ושירותי מחשוב לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. אנו נתמקד גם במתן מערכות ושירותי רשת לעסקים. המערכות כוללות גם מערכות LAN Area Land (LAN) מבוססות מערכות והן מערכות מבוססות שרת מיני. השירותים שלנו כוללים תכנון והתקנה של מערכות רשת, הדרכה ותמיכה.

תיאור מוצר ושירות

I Tech Solutions מתכוונת לספק את השירותים הבאים:

  • פתרונות פיננסיים 
  • פתרונות רשת 
  • פתרונות ושירותי גיבוי נתונים 
  • פתרונות מסחר אלקטרוני 
  • אספקת חומרה ותמיכה טכנית 
  • פתרונות אוטומציה למשרד ללא נייר 
  • הכשרה 

טכנולוגיה

I Tech Solutions ישאפו לשמור על יכולות החומרה והתוכנה העדכניות ביותר בכדי להבטיח כי אנו נמצאים בחזית ברציפות בזירת השוק שלנו. הוודאות היחידה בתעשייה שלנו היא שהטכנולוגיה תמשיך להתפתח ולהתפתח, ותשנה את מה שאנחנו משווקים, כמו גם את האופן שבו אנו משווקים אותה. מטרתנו היא להיות מודעים להשלכות הטכנולוגיה החדשה הזו, ולנצל אותה במסגרת הקיימת שלנו במידת האפשר. מתקני הצגה שלמים להכנה ומסירה של מצגות מולטימדיה במחשבי מקינטוש או Windows, בפורמטים הכוללים מצגת בדיסק או הצגת וידאו הם גם אפשרויות.

מוצרים ושירותים עתידיים

עלינו להישאר בראש כל הטכנולוגיה החדשה, מכיוון שזה הלחם והחמאה שלנו. לצורך רשת, עלינו לספק ידע טוב יותר של טכנולוגיות חוצות פלטפורמות. כמו כן, אנו נלחץ לשפר את ההבנה שלנו לגבי חיבור ישיר לאינטרנט ותקשורת קשורה.

בהרכבת החברה ניסינו להציע מספיק שירותים כדי לאפשר לנו תמיד להיות מבוקש על ידי לקוחותינו. עם זאת, ההתפתחויות הטכנולוגיות סיפקו לנו עידן חדש של הזדמנויות לארגונים השונים בהם אנו יכולים לנחש רק על הצרכים. לדוגמא, חידושים מהירים / פיתוח מהירים בטכנולוגיית WAP (Wireless Application Protocol) מהווים הזדמנות להתממש, במיוחד תוך התמקדות בטלפונים סלולריים תומכי WAP המאפשרים לאנשים לגשת או לשלוח הודעות דואר אלקטרוני בטלפון הסלולרי. עם זאת, הגורם החשוב ביותר בפיתוח שירותים עתידיים יהיה הצורך בשוק. הבנתנו את צרכי פלחי שוק היעד שלנו תהיה אחד היתרונות התחרותיים שלנו.

סיכום ניתוח שוק

הדחף והדגש הנוכחי של הממשלה על פיזור בסיס התעשייה הרחק מגזרת המינרלים מהווים הזדמנות עבור I Tech Solutions לתרום תרומה חשובה להשגת מטרה זו. זה יביא ליישום שירותים וטכניקות מידע מודרניים (IT), העברת ידע וזמינות של מותגים איכותיים.

פילוח שוק

אנו נתמקד בארגונים יזומים ומחפשי שוק שרוצים להבטיח מערכת IT יעילה ויעילה שתסייע במימוש היעדים העסקיים שלהם.

חברות היעד שלנו גדולות מספיק כדי לדרוש את ניהול ה- IT האיכותי שאנו מציעים, אך קטנות מכדי שיהיה צוות ניהול מחשבים נפרד. עם זאת, הקבוצה החשובה ביותר שלנו עם לקוחות פוטנציאליים תהיה מנהלים עסקיים בתאגידים גדולים, בינוניים וקטנים. מדובר במנהלי שיווק, מנהלים כלליים, מנהלי מכירות ומקבלי החלטות אחרים שלעתים קרובות צריכים לגשת לנתוני החברה ולמידע בהחלטותיהם העסקיות השונות. הם לא יבזבזו את זמנם או כספם בחיפוש אחר מידע מציאה, מומחיות מפוקפקת, או מחשבים ואביזרים זולים. הלקוחות הפוטנציאליים שלנו יכללו: .

כוונה נוספת תהיה להציע אלטרנטיבה פיתוח אטרקטיבית לחברה שהיא מוגבלת בהנהלה ואינה מסוגלת לתת מענה להזדמנויות בשווקים חדשים ובפלחי שוק חדשים, בגלל מחסור טכנולוגי.

אסטרטגיית פלח שוק היעד

אסטרטגיית השיווק שלנו תתבסס בעיקר על העמדת השירותים המתאימים ללקוח היעד הנכון. אנו נדאג שמחירי המוצרים והשירותים שלנו לוקחים בחשבון את תקציבי הלקוחות, וכי אנשים אלה מעריכים את המוצר / השירות ויודעים שהוא קיים, כולל היכן למצוא אותו. אחת הכוונות שלנו תהיה לכוון לאותן חברות חדשניות או יזומות השוקלות להעביר חלק מפעילות השיווק שלהן באינטרנט, כדי ליהנות מהיתרונות שמציעה מערכת התקשורת הייחודית הזו. אנו מבינים את הצורך למקד את המסר השיווקי שלנו ואת הצעות השירות שלנו.

צרכי שוק

מכיוון ששוק היעד שלנו הוא מחפש המוצרים והשירותים, צרכי השוק החשובים ביותר הם תמיכה, שירות, הדרכה והתקנה, לפי הסדר הזה. אחת מנקודות המפתח של האסטרטגיה שלנו תהיה התמקדות בפלחי יעד שמכירים ומבינים את הצרכים הללו ומוכנים לשלם כדי למלא אותם. אנו מבינים כי כל משתמשי המחשב האישי זקוקים לתמיכה ושירות. רבים מלקוחות היעד שלנו יהיו אלה שלא יכולים להשיג מוצרים או שירותים טובים מהספקים הגדולים שמתמקדים בהזמנות בנפח גבוה בלבד.

עסק היעד שלנו תלוי בטכנולוגיית מידע אמינה. הם משתמשים במחשבים למגוון מלא של פונקציות, המתחילים במידע הניהולי המרכזי כגון הנהלת חשבונות ורשומות, תקשורת ופרודוקטיביות אישית. עם זאת, הם אינם גדולים מספיק כדי שיוכלו אנשי מחשבים ייעודיים כמו מחלקות מערכת ניהול המידע (MIS) בעסקים גדולים.

מגמות שוק

המגמה הבולטת ביותר בשוק היא מספר גדל והולך של חברות IT בשוק. זה נכון במשך שנים, אך נראה כי המגמה הולכת ומואצת. אנו רואים את יצרני השמות המותגים הגדולים שהוקמו בשוק בעיקר באמצעות סוכנים. שנית, המחשב הפך להכרח בסיסי בסביבת המשרד ובמערך העסקי. השיפורים העצומים בכוח המחשב ובאחסון, גורמים לכך שבעלים מחויבים לדרג או לקנות מערכות חדשות ומשופרות, כאשר הראשונות לרוב זולות בהרבה. מגמה שלישית היא קישוריות גדולה יותר ויותר. כולם רוצים להיות באינטרנט, וכל משרד בוחן שיש לו רשת LAN. עם זאת, אבן הנגף העיקרית עבור מרבית חברות התיזה היא העלות הגבוהה של התקנת רשתות כאלה.

ניתוח עסקי שירות

החלקים הבאים סיפקו דיונים על מי משתתף בתעשיית המחשבים, מה התחרות מספקת ומה הלקוח רוכש.

משתתפים עסקיים

אנו חלק מעסקי מכירת מחשבים, הכוללים כמה סוגים של עסקים:

  1. משווקי מחשבים: משווקי מחשבים בחנות הראווה מציעים בדרך כלל מינימום של תוכנה, ומעט מאוד, אם בכלל שירות ותמיכה. הם עוסקים בהעברת מלאי רב ככל האפשר. המחירים שלהם בדרך כלל גבוהים מהחנויות הגדולות יותר.
  2. חנויות רשתות ומחשבים: לעתים קרובות הם תופסים שטח גדול של שטח, שירות כניסה הגון, ולעתים קרובות הם דומים למחסן שאנשים הולכים למצוא מוצרים בארגזים. לעיתים קרובות הם גובים מחירים מופקעים עבור מוצרי המותג שלהם ושירות התחזוקה שלהם, אם הם מספקים כאלה בכלל.
  3. יועצי מחשבים: אלה כוללים חברות ייעוץ המתמחות בעיקר בהתקנת מערכות חדשות. שכר היועץ שלהם לרוב גבוה מאוד, במיוחד עבור חברות קטנות עד בינוניות.

דפוסי תחרות וקנייה

הרוב המכריע של עסקים יזומים ומכווני שוק מבינים את הערך שיש מערכת מחשוב יעילה, כמו גם את תפיסת השירות והתמיכה. הם נוטים יותר לשלם עבורם כאשר ההצעה וההטבות נאמרות בבירור.

אין ספק שנתמודד יותר מול דוחפי הקופסאות מאשר נותני שירות אחרים. עלינו להתחרות ביעילות נגד הרעיון שברגע שמחשב אינו מיושן עסקים צריכים לקנות חדשים, כאשר בעזרת שירות ותמיכה שוטפים ניתן לשדרג אותם.

המרכיב החשוב ביותר של התחרות הכללית, ללא ספק, הוא מה שנדרש כדי לשמור על לקוחות לעסקים חוזרים. כדאי לעשות ויתורים עצומים בכל שירות יחיד כדי לשמור על יחסי לקוח שמחזירים את הלקוח לשירותים עתידיים.

סיכום אסטרטגיה ויישום

I Tech Solutions מתכוונת לזכות ולקיים לקוחות על ידי אספקת מוצרים ושירותים המוסיפים ערך, בטיחות, ונתמכים על ידי צוות מקצועי מאומן היטב עם מומחיות מסחרית. זה חשוב ליישום מוצלח של האסטרטגיה הכוללת שלנו ולצורך להבטיח שכל החטיבות והפונקציות בארגון יעבדו בצורה הרמונית להשגת היעדים והיעדים.

האסטרטגיה השיווקית שלנו שמה דגש על התמקדות. לקוחות היעד יכללו מקבלי החלטות מרכזיים בעסקים, שלעתים קרובות מזמינים או ממליצים מטעם כל הארגון, כשהמטרה היא להשיג הזמנה ראשונית ולהשביע רצון מלא מהלקוח מכאן ואילך.

בכוונתנו לבנות תחילה תדמית ומודעות באמצעות עקביות ובידול במתן המוצרים והשירותים שלנו.

בכוונתנו להתמקד באספקת מוצרים ושירותים איכותיים המייצרים הפניות טובות, אשר לאחר מכן יכולים לייצר הכנסות. בכוונתנו להיות מרכיב מכירה אישי כבד, הנתמך בפרסום רגיל, אנו תמיד נהיה פעילים בקשרים האישיים שלנו עם לקוחות ובעלי ברית אסטרטגיים, תוך שמירה על צרכיהם ורצונותיהם.

אנו מתמקדים בפרסום בכמה מדיות מפתח.

בכוונתנו להשיג צמיחה על ידי יצירת תרבות לקוחות נלהבת יותר מזו של המתחרים שלנו. האסטרטגיה היא לפתח את העסק על ידי טיפוח לקוחות, הבחנה בין היצע המוצר / שירות באמצעות שירות והתנהגות הצוות.

באמצעות יישום מדיניות תגמול הוגנת, אפקטיבית ותחרותית אנו מתכוונים לייעל את תפוקת המשאב האנושי שלנו ואת קידומה. אנו זקוקים לאנשים הנכונים במקום הנכון ובזמן הנכון אם אנו רוצים להבטיח צמיחה מיטבית. בכוונתנו לפתח את הצוות שלנו כך שאנשינו יוכלו לצמוח ככל שהחברה תגדל – מערכת יחסים מועילה הדדית.

ניתוח SWOT

ניתוח ה- SWOT הוא הכרח לכל סטארט-אפ, הוא מבט מעמיק על נקודות החוזק, החולשה, ההזדמנויות והאיומים שלך. אנו נמצאים בשוק משתלם ביותר בכלכלה צומחת. אנו צופים את נקודות החוזק שלנו כיכולת להגיב לשוק ולספק שירותים טכנולוגיים מעוצבים בהתאמה אישית. לאנשי המפתח שלנו יהיה ידע רחב ויסודי בשירותים הטכנולוגיים שאנו מתכוונים לספק, אשר יעברו דרך ארוכה לחדירת השוק. להלן סיכום ניתוח SWOT.

חולשות

הכנסת פרקטיקות ארגוניות חדשות וכוח אדם שלא עבדו בעבר יחד מהווה אתגר בפני הארגון.

בסיס פיננסי מוגבל בהשוואה לשחקנים הגדולים הנוכחיים בענף ה- IT.

הזדמנויות

האינטרנט. ההזדמנויות ההולכות וגדלות באינטרנט מציעות לנו תחום כוח נוסף בהשוואה לחנויות הגדולות בארגז. הלקוחות הפוטנציאליים שלנו רוצים יותר עזרה באינטרנט, ואנחנו מתכוונים להיות במצב טוב יותר לתת להם את זה.

שירות – מכיוון ששוק היעד שלנו זקוק ליותר שירות, הסיכוי שלמתחרים שלנו לספק אותו פחות מתמיד. המודל העסקי שלהם לא כולל שירות, אלא רק מכירת המחשבים.

טכנולוגיות מתפתחות. קצב הצגת המוצר החדש ב- IT מהווה הזדמנות להיבדק.

איומים

חדשנות מקצרת את מחזורי החיים ומכאן הצורך לפעול בזמן בזמן בשוק. פעולה זו תחזיר את היכרות השירות החדשה במסגרת זמן קצרה יותר.

ייתכן שיהיה צורך לטפל בדאגות של מקבלי ההחלטות בגלל קלות הגישה והאבטחה הכוללת של עסקאות אלקטרוניות. התקלה האחרונה של המערכת האלקטרונית של ברקליס, שאפשרה לחלק מהלקוחות לגשת לחשבונות בעלי חשבונות אחרים בזמן שדרוג המערכת, מוכיחה את החששות האבטחתיים הריאליסטיים ביותר לגבי השימוש באינטרנט.

קצב האימוץ האיטי של טכנולוגיות ומוצרים חדשים באזורים אלה של העולם אינו מבשר טובות עבור המוצרים והשירותים המיועדים שלנו.

חוזקות

ידע – המתחרים שלנו הם קמעונאים. אנו מכירים מערכות, רשתות, קישוריות, תכנות וניהול נתונים.

מכירת זוגיות. בכוונתנו להכיר את הלקוחות שלנו בזה אחר זה. מאמצי המכירה הישירה שלנו יבקשו לשמור על מערכת יחסים עם לקוחותינו.

פלחי שוק מגוונים. מגוון המוצרים והשירותים שאנו מתכוונים לספק יבטיח חוסר תלות בשוק מסוים.

שילוב מיומנויות ביישום. צוות ההנהלה מתכוון לפתח יחד אסטרטגיה עסקית ותוכניות ארוכות טווח עם בעלות בריתה האסטרטגיות, בעל ניסיון רב בשוק הידע שלהם ובמוצר, וכישורים טכניים חזקים וידע עסקי.

קצה תחרותי

היתרון התחרותי שלנו הוא המיקום שלנו כבן ברית אסטרטגי עם לקוחותינו, שהם לקוחות יותר מאשר לקוחות. על ידי בניית עסק המבוסס על מערכות יחסים ארוכות שנים עם לקוחות מרוצים, נבנה בו זמנית הגנה מפני תחרות. ככל שהזוגיות ארוכה יותר כך אנו נעזרים בלקוחותינו להבין מה אנו מציעים להם ומדוע הם זקוקים לכך. אספקת פתרונות שלמים מקצה לקצה תשפיע משמעותית על השגת מחויבות מהשוק בכל הרמות. החברה מאמינה בשותפות עם לקוחותיה בכדי לספק פתרונות מותאמים אישית המבוססים על צרכים.

אסטרטגיה שיווקית

מרכיב מרכזי אחד באסטרטגיית השיווק שלנו יהיה זה של בידול מהמתחרים שלנו. מבחינת קידום, בכוונתנו למכור את החברה שלנו כבת ברית אסטרטגית, ולא רק את המוצרים שלנו. בכוונתנו להציע מחירים סבירים ביותר בהשוואה לתחרות, ועלינו להיות מסוגלים לקיים זאת. חדירת שוק באמצעות מחירים נמוכים יותר תתבצע במקומות הצורך, בעוד שתמחור פרמיה במקרה של קצה השוק העליון.

אסטרטגיית הפצה

מתן שירותים וייעוץ יימכרו וירכשו בעיקר מפה לאוזן, כאשר מערכות יחסים וניסיון קודם הם, ללא ספק, הגורם החשוב ביותר. בהקשר זה אנו מתכוונים לספק שירות העולה על ציפיות הלקוחות כדי להבטיח שהם מפנים אותנו ללקוחות פוטנציאליים מפה לאוזן. עסקים חדשים יפותחו באמצעות עמותות בענף, איגודים עסקיים, ובמקרים מסוימים עמותות חברתיות, כגון קאנטרי קלאב.

תוכניות שיווק – פרסום

לאור העובדה שאנחנו חדשים בשוק, אנו מתכוונים לבצע פרסום נרחב של שמנו ומוצרינו ושירותינו. זאת כדי להחדיר מודעות וידע לקיומנו בשוק, אשר יהפוך לנתח שוק. בכוונתנו לפרסם במגזינים עסקיים ו- IT שקוראים על ידי שוק היעד שלנו ויבטיחו שאנחנו נחשפים כראוי לשוק. תצפית מתמדת על כל המהדורות המיוחדות בפרסומים השונים הללו, אשר עשויות לספק לנו אפשרות לפרסם את שירותינו ואת עצמנו. הפרסום יתנהל גם באמצעות טלוויזיה, רדיו, עיתונים / כתבי עת ואינטרנט. חסות לדיון טכנולוגי / תוכנית שיחה להתקשרות היא אפשרות.

מכירה פנים אל פנים

מפה לאוזן היא קריטית בקטע זה. נצטרך לוודא שברגע שנשיג לקוח, לעולם לא נאבד אותו. כדי לעזור להשיג זאת, עלינו לעבוד בכדי ליצור קשרים ולקיים אותם. מכירה אישית תהיה סוג חזק של קידום מכיוון שהגמישות שלה תאפשר לנו להתאים את צרכי הלקוח למאפיינים ספציפיים של השירותים שלנו, כמו גם למסור פרטים תמציתיים על מה שאנחנו יכולים להציע.

יחסי ציבור

מתוך הכרה בכך שאנחנו יחסית חדשים בשוק, יהיה צורך לארגן אירוע המציג את עצמנו לשוק. לשם כך נזמין לקוחות פוטנציאליים, בכירים, אולי כולל שר ממשלתי ובעלי אינטרסים אחרים, בכדי לחדור לשוק. בשיתוף פעולה אנו מתכוונים למקם סיפורי חדשות ותכונות במגזינים ובעיתונים כדי לעדכן את בעלי העניין בהתפתחויות האחרונות ולהגביר את המודעות.

אירועים

מספר חברות ה- IT בשוק מכתיב כי הארגון צריך לקדם את עצמו באמצעות השתתפות בתערוכות ותערוכות. לא רק שאלה יגבירו את המודעות למוצרים ולשירותים שלנו, אלא שאם מוצר או שירות מסוים יזכו להכרה, למשל באמצעות בחירה מס '1 בחדשנות, הארגון יוכל לנצל זאת בכל מסעות הפרסום הקידומיים שלו. , הוספת מינוף למוניטין ולדימוי הארגוני שלה. דוגמה לתערוכה בה אנו מתכוונים להשתתף היא BITEC. תערוכות אלו יהוו גם הזדמנות טובה עבורנו לרשת עם ארגונים ואנשים שונים.

שיווק באינטרנט

החברה תמכור את שירותיה דרך האינטרנט מאחר וזה משתלם להגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאליים, אזורית ובינלאומית. אנו מבינים גם כי יש צורך במחקר לקוחות / לקוחות לפני בניית אתר יעיל, דבר אשר לעתים רחוקות נעשה על ידי חברות קיימות, על מנת לגלות כיצד לקוחות ירצו לגשת למידע ולנסוע דרך האתר.

הצהרת מיקום

I Tech Solutions תמצב את עצמה כספקית פתרונות אמינה וכבעלת ברית אסטרטגית מהימנה שדואגת שמערכות יעבדו, אנשים יהיו נוחים ושוחרים עם המערכת וזמן ההפוגה הוא מינימלי. בשונה משאר הספקים / חנויות קמעונאיות, אנו מתכוונים להכיר את הלקוח וללכת לאתר שלו בעת הצורך, להציע תמיכה יזומה, שירות, הדרכה והתקנה. בנוסף, I Tech Solutions הוא בעל ברית לעסקי לקוחותינו, ומציע להם מגוון רחב של שירותים, החל מהתקנה וכלה בתמיכה.

אסטרטגיית תמחור

עלינו לגבות תשלום הולם עבור השירות והתמיכה האיכותיים ביותר שאנו מציעים. מבנה ההכנסות שלנו צריך להתאים למבנה העלויות שלנו, ולכן המשכורות שאנחנו משלמים כדי להבטיח שירות ותמיכה טובים חייבות להיות מאוזנות על ידי ההכנסות שאנחנו גובים. לכן עלינו לוודא שאנו מספקים ותשלומים עבור שירות ותמיכה. תמיכה בהדרכה, בשירות, בהתקנה וברשת – כל אלה חייבים להיות זמינים במחיר כדי למכור ולספק הכנסות. אנו נחייב. זה יבטיח שאנחנו נכנסים לשוק עם הכניסה.

אסטרטגיית קידום

אסטרטגיית הקידום שלנו תתבסס בעיקר על ידיעת לקוחות פוטנציאליים על קיומנו והעמדת המידע הנכון לזמין ללקוח היעד שלנו. I Tech Solutions מתכוונת להשתמש בקמפיין קידום מכירות אגרסיבי כדי להציג את מוצריה ושירותיה לשוק. הכוונה תהיה לנצל כמה מקורות תקשורת בהכרזה על המוצרים והשירותים ותוך כדי אכיפת המודעות לקיומנו.

אסטרטגיית מכירות

I Tech Solutions תקבל את זרמי ההכנסות שלה משילוב של הסכמי רישוי, עמלות מכירה, מנויים חודשיים, דמי רישום, דמי גישה לרשת, דמי שירות, דמי עסקה, הדרכה, תוכניות תמריצים לקידום מכירות וחומרה ותוכנה. הערך הנגזר של I Tech Solutions יגיע משותפויות המפתח שהוקמו ופותחו במטרה לספק מוצר ושירותים של פעילויות מבוססות עסקאות, תוך מתן אפשרות לבנות מותג ונאמנות, אשר סביבם שיווק תפקיד מרכזי.

הסיכום החודשי של תחזית המכירות נכלל בנספח. תחזיות המכירות השנתיות מובאות בטבלה שלהלן. יש לציין שכאשר אנו מתבססים וידועים בשוק אנו משערים כי המכירות יגדלו בקצב מהיר יותר מהשנה הראשונית.

שיתופי פעולה ואסטרטגיות

I Tech Solutions מתכוונת לצאת לבריתות אסטרטגיות עם כמה ארגונים. זה גם יבטיח את לקוחותינו שהם משקיעים במוצרים, בטכנולוגיה ובשירות "מנצחים" הניתנים לתחזוקה, גמישה וניתנת להרחבה בכדי לעמוד בדרישות העתידיות.

בריתות אסטרטגיות עם מספר חברות הן אפשרויות, כולל X, לאור תוכן העניין והדיונים הקיימים. על ידי כניסה לשותפויות אסטרטגיות עם ארגונים מתאימים, נרוויח מהיכולת להתרכז בפעילות הליבה שלנו במתן המוצרים והשירותים שלנו למשתמש הקצה, תוך הקפדה על כך שלא נצטרך להתפשר על איכות הביצוע או על מספר המוצרים והשירותים שאנו יכולים לספק.

מאמרים אחרונים

ניווט מהיר

תפריט נגישות